tisdag 16 september 2008

Fulast

Har ju alltid varit en listnörd och eftersom skönhet är så abstrakt från person till person så inbjuder jag till diskussion. Vem saknas på listan? Själv tycker jag att Axl Rose, speciellt under sitt senaste Stockholmsbesök när han dök upp i flätade cornrows och såg ut som Bo Derek - fast med svintryne, borde vara med. Klaus Meine i Scorpions är ingen skönhet heller, även om han har vett att dölja flinten med hatt nu för tiden. Gene "jag har faktiskt legat med 3000 (blinda) tjejer" Simmons, Devin Townsend eller Ronnie James Dio?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lemmy i Motörhead borde väl ändå klassas som fulast av dom alla?!

Mr Oakbitch sa...

Ja.. märkligt nog bara fyra enligt Ruthless Reviews lista.. Skandal! :)

Anonym sa...

Personligen anser jag att Dag Finn kan användas till att skrämma små barn med...

Mr Oakbitch sa...

Äter inte du upp din gröt går jag och hämtar Dag Finn! Vill du det, va? :)

Anonym sa...

Äter gröt för fullt här..... *s*