onsdag 24 september 2008

Den fria listan 2.0

Så är den då här.. Årets lista. Jag uppmanar läsare att gärna komma med sina egna.. Min fria lista, dvs fem personer man får ligga med, eftersom risken ändå är så försvinnande liten att vi ses och ömsesidigt tycke uppstår. Länkar till bilder på topp 5.

1. Jennifer Love Hewitt, alltid. 2. Hon den här mulattkvinnan som läser nyheterna på morgnarna i TV4, Elisabet Hultén. 3. Chan Marshall (Cat power), 4. Sara Rue (rödtoppen med de söta klänningarna och stora skorna i Inte helt perfekt) och slutligen, på en femte plats.. Evangeline Lilly från Lost. Strax utanför hamnar Dita Von Teese, Zooey Deschanel, Nina Söderqvist, Beata Harrysson (Peters dotter) och Cobie Smulders (Robin i How I met your mother).

10 kommentarer:

Cam sa...

1. salma hayek
2. halle berry
3. elisabeth shue
4. nicole kidman
5. efva attling

Mr Oakbitch sa...

Elisabeth Shue var jag kär i på 80-talet.. efter En natt på stan och Coctail...

Anonym sa...

nu har jag gjort en på min sida!

Anonym sa...

Rue är läskig... håller jag inte med om!

Lilly håller jag absolut med om dock! Nästan så mycket att jag måste revidera min lista :-D

Mr Oakbitch sa...

Rue är väl inte läskig - har du ens sett serien?? :)

Anonym sa...

vilken serie?? men hon är iallafall läskig...

Mr Oakbitch sa...

Inte helt perfekt.. när hon springer omkring med sitt röda hår och söta klänningar..

Anonym sa...

Ja.. här är den då:

1. Nikki Sixx
2. Daniel Day-Lewis (som han såg ut i "Den siste... )
3. Chris Cornell
4. Johnny Depp
5. Lenny Kravitz

Vill säkert ändra den flera gånger efter jag postat den :)

Mr Oakbitch sa...

Du har god smak, Maja.. :) Även om Daniel Day Lewis.. faller ur ramen..

Anonym sa...

Tackar, tackar :D
*ignorerar din kommentar om Daniel-D-Lewis :P*