torsdag 25 september 2008

Fri lista 2.1 och en ny lista

Ok, jag ändrar mig.. glömde ju en solklar person. Jag stryker "mulattkvinnan" som jag blivit hånad för och in på listan ska Rafaela Lindeberg, från TV4's ekonominyheter. Fortfarande inom samma TV-byggnad. Jag stryker Sara Rue också och skriver in Natalie Portman. Däremot hade jag tänkt upprätta en ny lista. Anti-fri-listan. Personer som normen och många tycker är väldigt snygga och sexiga men som man själv bara spyr på och inte alls fattar vad hypen handlar om.
1. Carolina Gynning, för att ointelligens kan vara så fruktansvärt oattraktivt och dessutom har hon ett så fuuuult leende. 2. Angelina Jolie 3.Kate Ryan, försöker dessutom alldeles för hårt med att kompensera med "sexighet". 4.Vanessa Ferlito (CSI NY och Death proof). 5.Keira Knightley, för den där smala näsan och läskigt plutande onaturliga munnen. 6. Britney Spears, white trash. 7. Victoria Beckham. 8.Paris Hilton, också det här smala utmärglade utseendet 9.Uma Thurman, 10.Pauley Perette (Navy CIS). Precis utanför listan hamnar Josefin Crafoord.. vidrig hela hon.

Inga kommentarer: