onsdag 1 oktober 2008

Bra kaféidé

Warszawa idag. Drömde inatt om att jag skulle starta kafé och att jag hade en innovativ entrepenör som bollplank. Det är såhär jag hade tänkt mig, säger han och sveper ut med handen över ett hippt nytt kafé i Stockholm. En vitkaklad (från golv till tak) gammal pissoar, som gjorts om till trendig restaurang. Rännorna, toastolarna och allt stod kvar, men var nu fristående i lokalen, finputsat glänsande och med snygga servitörer i fluga dansandes runt överallt. Hm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow, killen bloggar från Pååålen! Ang de 50000 orden; man vinner nån slags bild man kan lägga upp på sin blogg t.ex. för att skryta med sitt åstakommande. Men framför allt vinner man respekt (du vet typ som 13-rätt reklamen...) av alla inblandade =)

Fröken S sa...

Denna idé får du nog jobba på ensam... Men jag lovar att skriva om den i bloggen :-D

/C