tisdag 2 juni 2009

Girighet

Jag erkänner.. jag är en usel pengasuktande girig typ, som helt glömt bort allt jag lärt mig i 7even, alternativt Biblen, om de sju dödssynderna. Som kanske någon noterat så är mina reklamlänkar borta från bloggen och det beroende på att jag fick ett meddelande igår från Google/AdSense om att mitt konto är inaktiverat/avslutat. Varför kan man fråga sig? Ogiltig klickaktivietet, påstår man. För varje klick på en länk så tjänade jag ungefär 30 cent och ja.. det ska erkännas.. jag blev girig. Alla klick som gjordes kom inte uteslutande från mina trogna läsare. AdSense's experter har upptäckt att osedvanligt många av mina klick kan hänföras till en och samma plats, vilket hm.. skulle kunna vara... mitt jobb? Skammens rodnad lägger sig över mina kinder..

Inga kommentarer: