onsdag 24 juni 2009

2009 års sexigaste

FHM tjuter i trumpeten och utannonserar 2009 år 100 sexigaste kvinnor. Själv fattar jag, som vanligt, ingenting.. det känns det precis som vanligt med de här listorna.. de handlar inte om vem som verkligen ÄR sexigast utan om vem som är inne och halvsnygg just nu. Halva listan består av kända halvsöta tjejer som inte är ett dugg sexiga. Flickor som inte hunnit bli kvinnor än. Vanessa Hudgens, Kiera Knightley, Anne Hathaway, Zooey Deschanel, Emma Watson, Kirsten Stewart, Kristen Bell och Rachel Bilson...? Kom igen.. det är småtjejer, jättesöta men helt osexiga. Det här bli ju bara att utvattna begreppet helt. Min etta, om jag skulle anordna en lista.. hon finns inte ens med på topp hundra..?? Osexigare än valfritt benrangel från "rätt" såpa? No way! Kanye Wests fling Amber Rose toppar min lista, följt av Jamie Pressly (inte heller med på listan), Monica Bellucchi, Rachel Hunter (Rod Stewarts gamla flamma) och Chan Marshall (Cat power).

I övrigt så har Chris Brown i rättgång nu erkänt misshandel av Rihanna, samtidigt som han fortsätter sin karriär med ett nytt singelsläpp; Not my fault. Kunde han inte valt en annan titel?

1 kommentar:

Fröken S sa...

Blir till att raka av sig håret ser jag... ;-)