fredag 1 maj 2009

Flytta

Känner mig väldigt dåsig på kvällen och enda anledningen till att man inte mår bra är egentligen att man vistats ute alldeles för mycket. Sol och sånt där tjafs.. Idag har man hjälpt till att flytta. Kan inte ens komma ihåg hur många gånger jag hjälpt min goda vän C att flytta egentligen. Vad är vi uppe i nu? 5, 6, 7? Ligger så mycket på plus vid det här laget att hon om jag nån gång flyttar, lika gärna gör bäst i att betala flyttfirman, så slipper hon bära. Och till nästa gång hon själv kommer att flytta, så kanske hon rent utav kommer ha packat klart allt tills dess att vi kommer... :) Men nya lägenheten är fin - även om loftgångar personligen ger mig rysningar. Första tavlan är uppsatt på väggen. Det främsta att ta med sig från flytten idag är nog annars ändå alla issues. Har av den här bloggen lärt mig att det ibland är bäst att hålla käft men det kändes verkligen som att väldigt många vid flytten idag bar på issues, privata små bestyr och hemligheter som får förbli just hemligheter. Många ämnen som är minerad mark, beroende på vart man väljer att rikta intresset. Nåväl, det har varit en riktigt trevlig dag allt som allt och vi ses väl snart igen.. till nästa flytt. Träningsvärken kommer hålla mig sängliggande imorgon.

2 kommentarer:

Cam/Virus sa...

Hej vännen och tack igen för hjälpen... Förstår om värken är svår att bära...

Nu tänkte jag nog pausa på flytteriet för en tid. :)

FLyttfirma betald?? Nää, jag fixar HELA flytteriet by myself of course!

Kram!!

Mr Oakbitch sa...

Ah.. tänkte inte så långt.. :) Ha det gott.