lördag 24 januari 2009

Krånglande msn och köksilska

Som kanske vissa noterat så har min MSN betett sig märkligt på sistone. Att msn:en hela tiden dör och under den tiden jag är offline, så skickar den iväg märkliga länkar med "partypics" etc till folk i min lista. Nu har det gått så långt att jag får inläggningar av folk jag inte känner och direkta spam-meddelanden från dessa på min msn. Alla spam-spärrar att raserade, både på msn och mail. Så det är ju lite snopet att man jobbar i helgen när man får mail från Lotta@kärlek som i sin rubrik skriver; "En träff? Har nya bilder. Ska vi ses i helgen?" Hell yes! Vet inte vem du är men jag behöver inte se några bilder - jag tycker vi ses ändå. Säg en tid!

Positivt är att Hell's kitchen fortfarande är rätt bra och fortsätter att engagera och vara rätt spännande, trots ekorrhjulet av chef Ramsays ilska, sparkande, skrikande och brittiska svordomar. Det börjar bli lite same same nu.. Vet knappt vilken säsong det är men i de program som går på 3:an, alla vardagar klockan 17.05 återstår nu bara tre kockar. Bonnie, Rock och Jen. Spännande!

Inga kommentarer: