måndag 3 november 2008

Nostalgi #2

Den HÄR videon har jag av nån anledning starka minnen till. Kanske var det den som fick mig intresserad av musik, på allvar. Ett av mina första musikaliska tv-minnen. Då var det här den perfekta kombinationen mellan musik och underhållning.. Favvobandet gästade favvoprogrammet. Minns också att jag var helt lyrisk dagen efter, i syslöjdssalen. Ja, förmodligen så o-rock 'n rolligt, som det någonsin kunde bli..

Slipar annars väggar idag, som en annan Darth Vader. Munskydd, skyddsbrillor, öronproppar och mössa. Så man börjar (och slutar) med att bli utskälld av hunden, som inte känner igen en. Annars är jag fullt upptagen med att skriva på 1-månadersnovellen och ligger rätt ok till. Nästan tre och ett halvt tusen ord och lite småspännande.. Ja, det blir det för en själv också, eftersom jag spontanskriver utan att veta hur det hela ska sluta. Har ingen mitt heller, för den delen.

Inga kommentarer: