måndag 2 mars 2009

En miljon män

Inser att jag trampade på några känsliga tår, efter mitt utfall mot Malena Ernman. Inte min mening. Läser och hör också reklam för att 1 miljon män vill dejta Linda Rosing. Vilka män är det??? Och en miljon flugor kan inte ha fel heller - ät skit. Finns det verkligen 1 miljon lika hjärndöda män som Fadde? Vilka är dessa män som så gärna vill träffa detta under av naturlig skönhet och intelligens? Vad skulle man prata om på en dejt? Den här hårda medialobbyingen för en sån nolla som Rosing är rätt skrämmande, för det visar bara på att vem som helst kan lyckas, bara man har rätt personer och finansiärer i ryggen. Eller så är tiden förlåtande.. Vill minnas ett gräl på ett produktionsbolag jag praktiserade på, där en kvinnlig producent hotade med att säga upp sig på stört - om man erbjöd just Rosing jobb. Känd för att ha åstadkommit absolut ingenting, knullat sig till ett kändisskap, skreks det. Rosing fick inte jobbet. Men nu händer det ändå.. nån kåt manlig producent på Kanal 5 som tycker att hon är värd ännu mer mediabelysning och dessutom beklär det i ett tv-program. Och så säger man att man får den tv man förtjänar.. Jag har inte förtjänat det här..?

Inga kommentarer: