måndag 15 december 2008

This and that

Wolverine ny värd för Oscarsgalan? Det var oväntat. Märkligt nog valde man honom före Ricky Gervais, som enligt egen utsago hade dödat för att få jobbet. Visserligen har jag alltid gillat Hugh Jackman men kanske inte för hans humor och sätt att leda galor? Annars gillade jag Billy Crystal som host. Whoopie Goldberg var ok men hon var ändå hästlängder bättre än Jon Stewart. Kan bara inte med Jon Stewart.. Vedervärdigt självgod och med stöddig von oben-attityd att han är så mycket smartare än alla andra. Vet bäst, kan mest.

I övrigt så jag snart klar med Carinas NaNoWriMo-bok Där jag inte är, denna lesbiska bibel med både mord, sex och vardagen som tidsdokument, inbakat. 11 sidor kvar, hur ska det gå, hur ska det gå? Själv har jag inte orkat läsa igenom min egen bok sen jag förlöste den, sista november men ett utskick kommer, jag lovar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj, jäklar! Snabbt jobbat! :-D Då kan den ju inte varit helt förkastlig om du klämt den så fort...

Mr Oakbitch sa...

Ren artighet... :) Det var läsvänligt, så det gick fort. *L*

Anonym sa...

alltid nåt *s*