fredag 12 december 2008

Julklappslista

Just det, innan jag går iväg på mitt högkulturella evemang; min julklappslista. Utan rangordning (då jag kallt räknar med att nån ska köpa allt ändå). Platt-Tv, mattor till alla rummen (coola annorlunda mattor), att Simon & Thomas tar hand om vårt vardagsrum OCH balkong, resa till New York, ny laptop, en ny bra digitalkamera, en ny kökslampa, en ny stereo med snygga trådlösa högtalare, ett stort klädkonto, fred på jorden (förstås..), ett vardagsrumsbord (coolt förstås), en ny mobil, en mp3-spelare med coola hörlurar, att nån tar sig an att rama mina 10-15 bilder som bara ligger och skräpar, nya (coola förstås) lampor i typ alla rum, en ny soffa, en elharpa, ett hyllsystem i arbetsrummet - de MÅSTE vara coola och slutligen; en bok.

2 kommentarer:

Be Witched sa...

Fan, jag vill faktiskt oxå ha en elharpa!!!!!!
Så den har du inte ensam rätt på.
Och inte Simone and Tomas heller! har redan varit i kontakt med dom men fick nobben för att jag var så långsam..... SUR/ler.Man kan ju inte begära av en Häxa att hon ska vara så snabb med bilder som dom vill ha via syber rymden, jag brukar ju för hundan ta kvasten... God Jul förresten önskar Be Witched

Mr Oakbitch sa...

Men en häxa borde väl kunna transportera sina bilder på annat sätt än via nåt så konventionellt som cyberrymden? :)

God jul till dig också.. även om jag inte är hundra på vem du är..? :)