onsdag 29 juli 2009

Politiskt (in)korrekta sms och mer mjuzik...

Dagens bästa sms (skickat till en stolt Pridedeltagare); "Hurra, hurra! Vår hund är inte lesbisk!"

Nu har jag snart bloggat i ett års tid och fortfarande inte lärt hur man klistrar in filmklipp, utan att behöva länka till Youtube. Nåväl.. efter att ha sett första säsongen av Harper's island så insåg jag att jag var inte var ensam om att haka upp mig på en låt. Nätet tycks fullt av samma frågor; VEM är det som spelar i slutet av avsnitt 11.. då när... hm.. två av de mest populära personerna dör..? Vad heter låten?? Var kan man köpa singeln? Bandet är tämligen okänt och låten finns mig veterligen inte att ladda ner, ens på laglig väg. Men en officiell video finns det, märkligt nog. Mäktig låt, engelskt sound men bandet är faktiskt från Kapstaden, Sydafrika.

Civil twilight - Letters from the sky

2 kommentarer:

Cam/Virus sa...

Fast jag undrar om hon e inte lite bi trots allt... ;)

Kram från den stolte Pridedeltagaren!

Fröken S sa...

Klart hon är bi! ;-)

Kram från den tossiga SMS:aren!