torsdag 19 maj 2011

Boka om almanackan

Funderar på om jag ska försöka tidigarelägga min planerade Segwaytur på söndag till på fredag istället. Jag menar.. det lär ju vara helt bortkastade pengar OM nu världen går under på lördag 21:a maj, som vissa domedagsprofeter hävdar. Antar att jag avbokar tvättstugan på måndag också, what's the point, liksom? Kanske ska man rent utav ta ledigt imorgon och göra nåt kul? Satsa sista slantarna på att äta den där träkolsgrillade griskinden med krämig grisblodssås på Pubologi, istället för att dra till Frankrike i sommar. Mycket bisarrt har man hört talas om på de Stockholmska restaurangerna.. men krämigt grisblod... låter det som smaskens till sista slicken?

Väninna/kollega K berättar bisarra saker och jag känner mig mossig som en 70-taggare när hon berättar om sina bögkompisars "gaydar"-appar och vad ett fultal är. För bögar som är sugna på lite spontan kuttrasju så man kan via sin app navigera sig likt en sex-gps till att snabbt hitta nån tillfällig partner i närområdet (med samma app) som vill göra det i buskarna eller på nån allmän toalett. Jag känner mig som Stellan Sundahl när hon berättar: "kan di va så jevvliga?" Ja, se ungdomar...

2 kommentarer:

antonia sa...

Vad? Ett nytt domedags datum? Det har gått mig helt förbi.
men om jorden går under övermorgon vad ska då hände 2012?
Jag vill nog läsa en nyhet där det står världen gick under igår fast allting är ju som förr.
Och jag som inte har bråkat färdig med telenor och deras jävla fasoner.
Ska de verkligen få sista ordet.;)

Mr Oakbitch sa...

Glöm 2012 och se till att få sista ordet mot Telenor. Imorgon är sista chansen :)