fredag 11 april 2014

Off we go.. med för stora byxor


Uppsatsen går framåt men riskerar i nuläget att bli ett veritabelt sömnpiller. En sån där snustorr akademisk blaffa som max åtta personer (på institutionen) kommer att läsa och i övrigt bara kommer samla damm. Byggpolitik, postmodernism, dekonstruktivism, planprocesser... wow, sexigt värre. Nu sitter man dessutom och skriver i allt mer opassande kläder. 5-2-dieten börjar få effekt och allt känns för stort, byxorna har blivit baggy pants och hålls bara uppe av ett bälte (som dragits in tre hål). Trippelhakan är numer bara en dubbel.

Nu vankas snart kryssning, så jag hinner inte säga så mycket. Men jag har en spådom på en kommande sommarhit. Kom ihåg var ni hörde det först! Idol-deltagaren Jens Hult släpper en debutsingel, Precis som du vill och åtminstone jag går i spagat! Och jag som inte ens gillar sån här grabbig Linus Svenning-musik. Det här måste bli en hit, det kommer bli en hit och när det väl blir det så kommer förmodligen jag att hata den, eftersom de då redan lär vara sönderspelad. Annars går det inte att undgå ny singel My silver lining med söndergullade medieälsklingarna Frist aid kit. Bra! Förstås.

Inga kommentarer: