fredag 19 mars 2010

Fria listan 3.0

Påtryckningarna har varit många och till slut har jag väl fallit för pressen. Berätta för oss, Tom.. uppdatera din lista. Så, ok.. här kommer den. Fria listan 2010. Solklar etta och jag kan inte ens förstå att denna kvinna har fått massor av kritik av elaka troll, nitiska modenördar och allmänt taskiga småbrudar. För att hon skulle vara tjock, chubby och jag vet inte vad. Det är ju såhär kvinnor SKA se ut! Etta är Mad men-snyggingen Christina Hendricks. Vad än homosexuella skvallerbyttor, smakfascister och modeorakel tycker - vad vet dom om hur kvinnor ska se ut, enligt män? Övriga på listan är Losts Evangeline Lilly, supermodellen Laetitia Casta, Zooey Deschanel och TV4's ekonominyheter ständiga bombnedslag Rafaela Lindeberg. Eller ska kanske norska väderpresentatören Jannike Geitskaret var med..? Natalie Portman? Claudia Galli? Kanye West troféflickvän Amber Rose? Nä, vi nöjer oss så.

Vi tar årets antifrilista också. De man inte skulle vilja med, ens om det erbjöds pengar. "Snygga" (enligt andra) kvinnor man får obehagliga rysningar av. Alltid etta på listan; hon den läskiga i Navy CIS, Pauley Perette, den minst lika läskiga Vanessa Ferlito i CSI New York, Noomi Rapace, Josefin Craaford och slutligen Tila Tequila. Brtitney Spears, Kesha, Lisa Rinna och Jackie Ferm finns där också.

1 kommentar:

Audrey Fenn sa...

Spana in det här http://mercyfuck.wordpress.com/2010/08/11/oskar-linnros-risig-tajming-fluffigt-har/. Ett sånt tillfälle kommer inte varje dag ie aldrig. Jag skulle lägga mig ner och dö en plågsam långsam död.